شهید امیرعبداللهیان در نگاه ظریف | او مردی با اخلاص و مردم‌داری بود موافقت مجلس شورای اسلامی با سه‌ساله‌شدن دوره هفتم شورا‌های شهر و روستا + فیلم تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از استقبال پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد مقامات کدام کشور‌ها برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور در تهران حضور دارند؟ استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران + عکس و فیلم موافقت شورای نگهبان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه + ویدئو آیا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود؟ پرچم سازمان ملل متحد نیمه‌افراشته شد + عکس نشست وزیران خارجه شانگهای با یک دقیقه سکوت به احترام ایران برگزار شد پسر شهید امیرعبداللهیان: قرار بود پدرم در روز میلاد، لباس خادمی امام‌رضا(ع) را بر تن کند جزئیات آیین تشییع پیکر خادم‌الرضا(ع) در مشهدمقدس ویدئو | چرا شهید سید ابراهیم رئیسی می‌توانست سید محرومان باشد؟ برای همدردی با مردم ایران؛ تاجیکستان پخش برنامه و موسیقی شاد در رادیو و تلویزیون را ممنوع کرد شعب کشیک بانک‌ها فردا (۲ خرداد ۱۴۰۳) فعال هستند ادارات خراسان‌شمالی پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل شد مجلس در سوگ رئیس جمهور شهید
سرخط خبرها

تشدید طرح‌های مقابله با قاچاق و احتکار نیروی انتظامی| کشف بیش از ۲ هزار تن کالای اساسی| ۶۶۴ متهم دستگیر شدند

  • کد خبر: ۱۱۷۷۰۳
  • ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
تشدید طرح‌های مقابله با قاچاق و احتکار نیروی انتظامی| کشف بیش از ۲ هزار تن کالای اساسی| ۶۶۴ متهم دستگیر شدند
جانشین قرارگاه امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از ۲ هزار و ۸۵۴ تن انواع کالای اساسی قاچاق و احتکار شده و دستگیری ۶۶۴ متهم طی هفته گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سهراب بهرامی اظهار داشت: با عنایت به اینکه سوداگران اقتصادی برای دستیابی به سود‌های کلان اقدام به قاچاق و احتکار کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم می‌کنند، تشدید اجرای طرح‌های مقابله با قاچاق، احتکار و اخلال در تولید و توزیع کالا‌های اساسی و معیشت محور در کشور به صورت جدی ادامه دارد.

وی با اشاره به بررسی‌های میدانی از روند فعالیت‌های اقتصادی و نظام عرضه و تقاضای کالا‌های اساسی و معیشت محور در کشور افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی طی هفته گذشته با اقدامات تخصصی پلیسی، محل دپو و احتکار کالا‌های اساسی و ضروری را شناسایی و با تشکیل ۵ هزار و ۷۶۱ گروه مشترک از ۸ هزار و ۱۵۹ مرکز و انبار نگهداری و توزیع اقلام و کالا‌های اساسی بازدید و بازرسی کردند.

جانشین قرارگاه امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا تصریح کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بازدید و بازرسی از آن‌ها بیش از ۲ هزار و ۸۵۴ تن انواع کالای اساسی از قبیل گوشت قرمز و مرغ، قند و شکر، برنج، گندم و آرد، روغن خوراکی، انواع لوازم خانگی، ۴۴۶ هزار و ۱۸۶ عدد انواع دارو، لوازم یدکی، نهاده‌های دامی و کشاورزی و ... را کشف کردند.

سردار بهرامی با اشاره به اینکه کارشناسان در برآورد‌های اولیه ارزش اقلام و کالا‌های مکشوفه را ۲ هزار و ۶۸۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این خصوص ۳۶۵ دستگاه خودرو توقیف، ۴۸ باب اماکن مرتبط با این امر پلمب و ۶۶۴ متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و خودرو‌ها روانه پارکینگ شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->